FAQ - Ofte stilte spørsmål


Hvor får jeg oversikt over min ordre?

Når du har blitt medlem hos oss får du tilgang til Min Side. Her finner du informasjon om alle dine ordre, etc. når du bestilte, hvilke produkter du har kjøpt, hva det kostet. Her kan du også se hvilke produkter du har lagt til som favoritter. Her kan du også endre kontaktinformasjonen din eller andre opplysninger.   

Kan jeg endre eller fjerne mine ordre?

Vi kan endre eller fjerne varen din hvis den ikke har rukket å bli behandlet av vårt lager.

Er ordren min sendt?

Du vil mota en bekreftelse mail fra oss så fort som mulig vi har behandlet bestillingen din.

Leveringstid

Våre leverandørers lager holdes utenfor Norge, som gjør at leveringstiden vår kan variere mellom 21 til 32 virkedager. Du kan spore ordren din her 

 

Toll- og Mva-avgifter

Våre samarbeidspartnere holder seg utenfor Norge som gjør at det tilkommer seg tollavgifter og merverdiavgifter ved bestilling over 350 Kroner, inkludert frakt. Les mer her


Hvor sendes ordren min?

Hvis ordren din får plass i postkassen, så sendes den dit. Hvis dette ikke er en mulighet så sender vi bestillingen din til ditt nærmeste postkontor, og du vil motta en hentemelding på det mobil nummeret som er registrert på ordren. 

 

For andre spørsmål, kontakt oss her: Bebbistore@gmail.com


Spin to win Spinner icon